luni, 8 aprilie 2013

Targ Martisor 2013

A fost prima oara cand am iesit in lume cu accesoriile create de mine, pana acum ne-am aratat doar online. Si a fost o experienta superba! Am cunoscut oameni frumosi, am legat prietenii, ne-am facut clienti noi, si am ras. Am ras cat a fost ziua de lunga si ne-am lasat dezmierdati de soare.

Sunt fericita ca am avut curajul si am luat hotararea sa inchiriem si noi o casuta. A fost si mult de munca, intr-adevar, zile intregi in care impleteam, faceam cercei, a trebuit sa ma impart intre munca si "lucrul manual", dar a meritat.

Vreau pe aceasta cale sa le multumesc tuturor celor care "ne-au trecut pragul", au cumparat de la noi, tuturor celor care ne-au felicitat si treceau zilnic pe la noi sa ne vada si sa-si mai cumpere cate ceva, cat si celor care in cele din urma si-au dat seama ca vindem exact ce am spus ca vindem, nu fake-uri si s-au declarat multumiti caci, au oferit un "martisor" pe care doamnele/domnisoarele chiar il poarta cu drag.

Aaaa, si sa nu uit, o pupam si pe copilul nostru adoptiv, care a fost cu noi la casuta in fiecare zi  :*


Va pup cu drag si multumesc pentru onoarea de-a va cunoaste, oameni frumosi!



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu