duminică, 4 mai 2014

Cutii si alte obiecte din lemn pictate - partea a II-a

In postarea de astazi am sa va arat ce am mai lucrat in ultima vreme, ca sa nu credeti cumva ca m-am lasat de "meserie" :D sunt tare mandra de ce a iesit din mainile mele, si imi pare ca parca evoluez cu fiecare lucru pe care il crreez.

Sper din toata inima sa va placa, si daca aveti nevoie sa surprindeti pe cineva cu un cadou de suflet, vreti sa va personalizez cumva surpriza, ma puteti contacta fie aici, pe facebook sau pe mail.


Enjoy!


Cadou personalizat pentru o fetita ce si-a serbat frumoasa varsta de 11 ani










"Nu imi pasa daca oamenii ma vorbesc pe la spate. Cat timp sunt in fata lor!"


Dimensiuni: L x l x h - 18 x 13 x 9 cm












"Fiecare copil vine pe lume cu mesajul ca Dumnezeu nu este inca dezamagit de oameni."


Dimensiuni: L x l x h - 16.8 x 12.8 x 8,8 cm







Comanda... cu suflet! 










Cu aroma de lavanda, va rog! 






"Mommies are just big little girls..." 
 













Decorata prin tehnica decoupage, pictata cu acrilice si lacuita in mai multe straturi cu lac pe baza de apa 


Dimensiuni: L x l x h - 14 x 7,5 x 5 cm









Cu drag...pentru o sefa de exceptie! 









"Until you spread your wings, you will have no idea how far you can fly!"













Mi-e gandul la vara, la campul plin de maci, la mirosul ploii ce spala pamantul, la pasi desculta prin iarba, la libertate, la soare...





Suport de accesorii pentru birou cu dimensiunile Lxlxh: 21 x 14 x 13 cm.










E aproape gata! Un set special... pentru o mica printesa cocheta si rasfatata 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu